Цікаве батькам

Сім’я – перша школа людських взаємин, де діти з ранніх років засвоюють систему моральних цінностей, норм поведінки, культурні традиції народу. Зміст, методи і форми виховання дітей у родині залежать від загальної культури батьків. У нас час виникла необхідність підвищувати культуру сімейного виховання. На користь музичного розвитку дітей позитивно вплине взаємини між дітьми і батьками та поліпшення атмосфери вдома.

Сприятливі умови музично – естетичного виховання дітей забезпечуються, якщо:
  • батьки створюють особливу музичну атмосферу в родині;
  • батьки виявляють власну емоційну чутливість до музики;
  • батьки демонструють свої інтереси до музичного мистецтва, заохочують виникнення дитячого інтересу до музики;
  • батьки радіють музичним рухам і підспівуванням малечі, бажанню гратися з музичними іграшками-інструментами й іншим музичним проявам, як важливим досягненням та успіхам доньки чи сина;
  • батьки разом із дитиною відвідують ляльковий театр, вистави дитячого музичного театру, обмінюються враженнями, дружно переживають щоденні та святкові музично-театральні події вдома, у садочку;
  • батьки цікавляться успіхами доньки чи сина в музичній діяльності, звертаються за порадою до педагога, прислухаються до відгуків музичного керівника і вихователя стосовно їхньої дитини, беруть посильну участь у педагогічному процесі.

УРОКИ ДОБРОТИ


ШЛЯХИ ДО СЕРЦЯ ДИТИНИ


Щире спілкування у родині – запорука розвитку дитини!

Психологи  зазначають: характер, смаки і переваги дитини формуються до 7 років.

Щасливе майбутнє дитини всіма можливими і неможливими силами зазвичай намагаються забезпечити батьки. Купити можна кращу і модну іграшку або одяг, нагодувати смачними тортиками або фруктами - це, звичайно, дуже важливо. Однак треба пам'ятати і про моральний розвиток дитини. Протягом останніх декількох років діти дуже змінилися. У них стало більше егоїзму, вони стали менше рахуватися з думкою  батьків. А останні, в свою чергу, скаржаться, що їм стало важче знаходити спільну мову з власними дітьми. У чому ж причина?

Можливо, саме в цьому важливому моменті, який не варто упускати. Важливо сказати, що повною категоричністю важко вплинути на дитину. Такий підхід викличе заперечення. Батьки - це найкращі друзі і порадники, і головна їх мета дати зрозуміти це власним дітлахам. Найбільш сприятливий вік, коли можна вплинути на формування психіки і переваг дитини - це 3-7 років. Причому не варто щось йому наказувати і відверто нав'язувати. Треба зробити так, щоб це був власний вибір юної особистості.

Ми не любимо, коли принижують нашу гідність, а це виробляється не часом, а закладено в генах. Звичайно, дуже важко проконтролювати кожен крок дитини, але дарувати йому іграшку з необмеженими можливостями, коли він навіть не знає її призначення, неправильно. Однак, можливо, не всі згодні з такою думкою. Дуже часто батькам немає часу займатися духовним розвитком дітей, набагато простіше забезпечити їх матеріально, а потім говорити, що «у мене важка дитина і я не знаю, що з нею робити». Але у цієї дитини саме ваші гени, він формує свої переваги, в першу чергу наслідуючи батьків.
Тому дуже важливо займатись вихованням своєї дитини, а найважливіше – любити її!!!



МІМІЧНІ ДИДАКТИЧНІ ІГРИ
(Артикуляційна гімнастика)

«Язичок – мандрівничок»
   Музичний керівник розповідає казку про «Язичок», який полюбив  мандрувати. Під час розповіді вигадує різні місця, куди той потрапив. Наприклад: «Язичок прокинувся й визирає у віконечко (діти висувають язики, витягують їх праворуч – ліворуч). Язичок швидко – швидко побіг по доріжці(швидко рухають язиком угору – вниз). Язичок заховався(згортають Язик у трубочку й міцно стискають губи).



“Смачне варення”

   Усміхніться, відкрийте рот. Язиком, вигнутим у формі чашечки, оближіть  верхню губу згори вниз, мовоблизуєтеварення. При цьому нижню губу відтягніть вниз пальцями.



                                                    

«Веселі жабенята»
   Усміхніться, відкрийте рот. Покладіть кінчик язика на верхнє піднебіння, рухати язиком вгору, вниз (наче скаче жабка).




«Маленьке мишеня»

   Усміхніться, відкрийте рот. Кінчик язика показують потім ховають(наче  мишка ховає хвостик).





«Веселі конячки»
   Відкрити рот. Діти «клацають» кінчиком язика по піднебінню, прискорюючи, тауповільнюючи рухи(як скаче коник швидко, чи повільно).


“ЇЖАК”

   Не відкривайте рот. Кінчиком язика намалюйте коло (права щока - під верхньою губою - ліва щока – під нижньою губою), а потім у зворотному напрямку. Вправу повторюють по5-6 разів у кожен бік.

Немає коментарів:

Дописати коментар